Recensie De reiziger

Natasja Toorn 27 januari 2014
Wat was ik nieuwsgierig naar dit boek ,zeker na alle reacties op dit boek,maar ik zag er erg tegen op omdat het een dikkertje is.In het begin heb ik er even aan moeten wennen zeker omdat veel in dat stuk over vroeger ging en wat er gebeurd was 200 jaar eerder,als Claire eenmaal in de achttiende eeuw beland word het alleen maar mooier en mooier,er zit eigenlijk voor iedereen wel wat in,of het nu de oorlog de humor of de liefde is.
Ik heb tijdens het lezen steeds gedacht dit is zeker 4* waard,maar het gekke is ik ging er mee slapen en ik stond er weer mee op ,ik denk ook omdat het een verhaal is wat ik zomaar niet vergeet,gewoon heel erg apart en verslavend en ik wil zeker het volgende deel lezen.(wat schijnbaar nog dikker is)

Meer recensies van Natasja Toorn