Geweldige vriendschap

NathalieRuiter1994 04 december 2021
Eindelijk ga ik kennis maken met de schrijfstijl van Rick Riordan. De Percy Jackson serie staat al een tijdje op mijn TBR maar nog niet gelezen. Hoe fijn is het om kennis te maken met een voor mij nieuwe schrijver met één boek. Ik ging het boek in met een beetje te hoge verwachtingen. Er gebeurd gelijk veel in het boek maar toch pakt het verhaal mij niet echt in het begin. Wel wil ik doorlezen omdat punten zoals vriendschap heel mooi naar voren komen. De laatste 35 procent van het boek maken alles goed. Er komt meer actie waar ik al zo lang op aan het wachten was. Ook gebeuren er dingen die ik niet verwacht. Het is een heerlijk middle grade boek en ik kan mij voorstellen dat kinderen hier wel helemaal in meegezogen worden.

Meer recensies van NathalieRuiter1994