Spannend van de eerste tot de laatste bladzijde

Nel Crea 08 juli 2019

Als de wetenschapper Michelle Spivey voor de ogen van haar dochter op klaarlichte dag wordt ontvoerd is alles in rep en roer. Ondanks een grote zoekactie en een oproep in de media blijft het stil. Een heerlijke zonnige dag komt abrupt ten einde door een explosie.
Will Trent en Sara Linton gaan er op af. Beide verlenen eerste hulp en dan wordt Sara met ruw geweld in een auto gezet en meegenomen. Dan gaan alle alarmbellen rinkelen en wordt er op grote schaal naar Sara gezocht. Is er soms een verband met de ontvoering van Michelle Spivey ? Will is ten einde raad en geeft zichzelf de schuld ervan dat hij haar niet heeft kunnen beschermen
Vanuit verschillende perspectieven wordt de zaak belicht en niets wordt aan het toeval overgelaten.
Als lezer wordt je meegezogen in een verhaal wat je verstand te boven gaat. Vanaf de eerste tot de laatste bladzijde zit je er midden in en je gaat zelfs meedenken. Stoppen met het boek is geen optie .
Will en Sara zijn bekenden van de lezer maar toch weet de auteur ons steeds weer te raken.
Het fijne van de Will-Trent serie is dat je de boeken ook afzonderlijk goed kan lezen zonder iets te missen.
Het boek zit goed in elkaar, leest snel, is spannend en ook de emotie ontbreekt niet.
Wat een vakvrouw is Karin Slaughter. Zij heeft het weer gepresteerd om de lezer van de eerste tot de laatste bladzijde op het puntje van zijn of haar stoel te laten zitten.
Quote: Omdat, omdat als je iemand dood ook een deel van jezelf dood.

Meer recensies van Nel Crea