Ik ben net 16 jaar geworden en ik heb DDVC gekregen van m'n moeder. ik heb hem nog niet helemaal uit, ik zit iets over de helft maar ik wil er toch al het een en het ander over kwijt. Als eerste wil ik iedereen die mijn tekst hier leest het boek aanraden want het is prachtig. Zeer spannend en boeiend. Maar wat ik wel jammer vind is dat er achteraan geen index is van de werkelijke feiten en de fictieve feiten. Dat is misschien een - puntje maar eigenlijk het vertellen niet waard. Wat ik heel goed vind in het boek is de achtergrondinformatie (meestal vertelt door R. Langdon). Met die informatie kun je het boek veel beter begrijpen en kun je zelf proberen raadsel op te lossen. Ik zit nu in het 5e middelbaar ASO Wetenschappen Wiskunde en ik heb natuurlijk al lang gehoort van de Fibonacci-reeks. Maar mensen die daar nog nooit van gehoort hebben, kunnen door die uitleg te weten komen wat het precies is. Je raakt vooral gefacineert door de raadsel en de logische verbanden, al dan niet werkelijkheid. Het is al een tijdje geleden dat ik nog z'n goed boek heb gelezen of aan het lezen ben. Het laatste goede boek dat ik las was Harry Potter en de orde van de Feniks. btw, de Harry Potter reeks is ook heel goed en zeker het lezen waard. (een aanrader voor de niet-volwassenen, hoewel zij het ook kunnen lezen). Zo dit is wat ik even kwijt wou, mijn voledige recensie schrijf ik als ik het boek uit heb.