Het lijkt een droomhuwelijk de verbintenis tussen Jack en Grace. Jack lijkt alles voor Grace over te hebben, koopt een huis wat helemaal aan haar wensen voldoet. Bovendien is hij bereid om Grace kleine zusje Milly die het syndroom van Down heeft op haar achttiende verjaardag bij hun in te laten trekken. Grace kan haar geluk niet op tot de huwelijksdag aanbreekt. Milly komt als bruidsmeisje ten val en Jack lijkt in de huwelijksnacht spontaan te zijn verdwenen. Tijdens de huwelijksreis naar Thailand komt Grace erachter dat dit geen droomhuwelijk maar een nachtmerrie is.

Het boek is een ware pageturner want je wil als lezer er graag achter komen boe deze vreselijke situatie voor Grace zich zal ontwikkelen. De hoofdstukken wisselen af tussen heden en verleden . In heden de situatie waarin Grace zich nu bevindt, in verleden de uitleg van het ontstaan van de situatie. Hierbij komen heden en verleden steeds dichter bij elkaar. Nadeel is dat hierdoor de spanning vaak wegvalt omdat je al weet hoe de situatie in heden is, maar toch vindt ik deze aparte insteek wel interessant, Al met al voor mij een mooi psychologisch verhaal maar de echte spanning van een thriller ontbreekt,

Reacties op: Geheim achter de voordeur

Achter gesloten deuren - B.A. Paris
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 11,00