Kort verhaal

nicolet1968 06 juli 2019
De titel van het boek spreekt tot de verbeelding voor een liefhebber van het Italiaanse leven. Niet wetende dat ik begon aan een kort verhaal leefde ik al snel helemaal mee met Janine. Tijdens een vakantie met haar italiaanse man Enrico en hun dochtertje in Pisa komt Enrico om bij een explosie in een ijssalon. Janine's wereld stort in en ze trekt met haar dochtertje in bij haar ouders. Als haar ouders haar vervolgens een vakantie cadeau doen om tot rust te komen besluit ze terug te gaan naar Pisa. Hier ontdekt ze de waarheid over Enrico en de explosie in de ijssalon.
Een heel knap geschreven kort verhaal, heerlijk om als tussendoortje te lezen. Wat mij betreft had het verhaal zich ook prima geleend om verder uit te werken tot een thriller.

Meer recensies van nicolet1968