Heerlijk boek

nicolet1968 12 april 2020
Na het overlijden van haar man twee jaar geleden besluit Laura met haar twee puberkinderen en hond het roer om te gooien.
Ze vertrekt voor zes weken naar Dorset in Zuid-Engeland om daar een oude café-eigenaresse te helpen het café draaiende te houden. Met tegenzin verruilen haar kinderen de bruisende stad voor het leven aan de kust. Is het de goede stap en weet het gezin hun leven een nieuwe draai te geven of rennen ze gillend terug naar huis.
Zomer in het duincafé is een heerlijke zomerse feelgoodroman over echte vriendschap, liefde en opnieuw beginnen. Ik het genoten van dit boek en de zomerse sferen, en ik het een traantje weggepinkt bij het ontroerende einde van dit boek.

Meer recensies van nicolet1968