Zeven zotgevallen, Zomer

Nikkileest 30 juni 2022
Yes, daar is weer een nieuwe ‘Zeven Zotgevallen’. Zeven voorleesverhaaltjes voor de zomer! Echt enorm leuk dat we nu thuis in de kast al 3 boekjes hebben staan met kleine verhaaltjes rondom de seizoenen. Wederom is dit boek uiteraard geschreven door Bieke Vanlaeken en geïllustreerd door Kim Braekevelt.

De zeven verhaaltjes zijn ook dit keer weer op rijm geschreven. Het zijn korte zinnetjes en korte alinea’s wat er voor zorgt dat het heel toegankelijk is om dit boekje voor te lezen (vanaf 6) of zelf te lezen (vanaf 9). Er zijn verhaaltjes over koffers, over kwallen, over een wedstrijd tussen ijsjes en over parasols! Maar mijn favoriet dit keer gaat over de warmweerbrandweer!

In de verhaaltjes is plek voor plezier, leerzame momenten, voor emoties en voor zomerse taferelen! En met deze temperaturen zijn we daar natuurlijk wel allemaal aan toe! Dus ik zou zeggen, pak een ijsje (of 2), een lekker glas ijskoud drinken en ga dit lezen met jouw mini. Mijn mini van 2, vond het ook leuk, want voorlezen, kan altijd

Meer recensies van Nikkileest