Invoelbaar

Nina Blom 15 juli 2019
Een prachtig mooi geschreven boek! Het komt absoluut binnen….
“De Medicijnjongen” van Robert Broeils:
Het is raak en pakkend geschreven. Ik ben zelf enorm gegrepen en geraakt omdat ik het ook heb meegemaakt als kind en daarom ook zoveel herken. Meteen op de eerste bladzijde werd ik meegesleurd in het persoonlijke verhaal van Robert.
De onmacht, de verwarring, de angst en de talloze bezoeken aan artsen en ziekenhuizen en niet te vergeten: de onnodige en traumatische onderzoeken. Alles was zo herkenbaar. Ik heb écht veel bewondering hoe Robert dit op papier heeft weten te zetten.
Zo goed en eerlijk verwoord en ik denk echt dat het heel helpend zal zijn voor iedereen die het ook heeft meegemaakt. Het geeft (h)erkenning. Ook voor de medische wereld een belangrijke boodschap!
Een groot compliment want ik weet persoonlijk dat daar veel moed voor nodig is geweest.
Het boek geeft een heel duidelijk beeld over wat MbP/PCF is en vooral wat voor impact het heeft. Een absolute aanrader en ik geef als waardering: 5 van de 5 sterren......

Een warme groet, met alle respect voor jou Robert Broeils!
Nina Blom

*****