Gruwelijk goed!

Nina Blom 26 september 2019
De vorige boeken van Angelique Haak spraken mij al direct aan. De cover, de titel, de schrijfstijl, de personages, het verhaal, de details, gewoon alles! Super spannend.
Helaas kon ik niet op de boekpresentatie aanwezig zijn van dit boek "Zwarte Ziel" afgelopen 12 september 2019 maar ik bestelde het boek meteen. Ik heb hier lang naar uitgekeken en ik moet je zeggen: de vorige boeken van Angelique Haak met de titel "Een nieuw begin" en "Uitgeschakeld" gaf ik al een overtuigende 5 van de 5 sterren.....maar dit boek vond ik zelfs 6 sterren waard....maar ja, dat bestaat niet......toch wilde ik het wel gezegd hebben (en geef ik, heel eigenwijs, gewoon zes sterren in deze review) want dit boek vind ik zelfs nog beter dan de vorige twee (als dat al mogelijk is want de eerste twee boeken waren al subliem).
Dit boek blijft echt (nog meer) hangen omdat het thema heftig is maar daarbij vind ik het persoonlijk heel goed dat dit thema aan bod is gekomen.
Nee, ik vind het nooit fijn om teveel weg te geven in een recensie waar het boek over gaat.....dit mag je echt zelf ontdekken en wat mij betreft is dit (wederom) een absolute Must Read! Ik zou aanraden om de boeken van Angelique Haak in chronologische volgorde te lezen.....

Angelique Haak even persoonlijk aan jou gericht: dit boek heb je echt gruwelijk goed geschreven........ik moest er even van bijkomen maar wow, wat ben ik blij dat ik jouw boeken heb mogen ontdekken! Je vergeet alles om je heen, en je leest het in 1 keer uit en vervolgens laat het verhaal je niet meer los! Daarom geef ik je (als dat zou kunnen) gewoon 6 van de 5 sterren! Ik was ontroerd door het nawoord....wat ben ik blij dat je hebt doorgezet! ******

Liefs Nina

Meer recensies van Nina Blom