Nog een boek dat ik eerder had moeten lezen

ninisbooks 12 februari 2020
Een nieuwe maand en een nieuw boek dat ik eerder had moeten lezen. Ik heb echt genoten van dit verhaal! De world-building, personages en het plot waren gewoon fantastisch.

Het duurde me wel langer dan ik had gedacht om hem uit te lezen, maar ik denk dat het me maar twee dagen had geduurd als ik het boek had opgepakt tijdens mijn vakantie. Ik vond de opbouw van het verhaal prettig, maar toen ik bij het einde aankwam, had ik niet het idee dat het ook echt het einde was, maar eerder alsof ik nog halverwege het verhaal zat.

Ik vond Laia geweldig en haar character development was fantastisch, toen ze eindelijk in zich zelf geloofde en in haar eigen kracht. Ik had gemengde gevoelens over Elias, maar ik heb hoop voor hem in A Torch Againt the Night (waar ik meteen in ben begonnen).

I did honestly love every time someone called the Commandant 'sir'.

Meer recensies van ninisbooks