Dit is alles wat ik zocht in een boek.

ninisbooks 04 juli 2019
5 ⭐ Ik geloof dat ik dit al eerder heb gezegd bij Shadow and Bone, maar... Waarom heb ik dit niet eerder gelezen? Goed, dat klopt niet helemaal. Ik ben al eens eerder begonnen aan dit boek, maar vond het toen saai en ik snapte er niks van, maar nu ik de Grisha verse heb gelezen, heb ik het licht gezien.

Kaz Brekker. Dat is alles. Gewoon wauw. Ik geloof niet dat ik ooit eerder over zo'n personage heb gelezen - of over zo'n setting! Ik vond het geweldig en ik hield van alle Nederlandse verwijzingen en namen - ik bedoel maar, hutspot! Ik wist niet eens dat dit het soort setting was waar ik over wilde lezen. Een heist en een groep tieners die ergens vandaan komen genaamd 'the Barrel'.

Normaal gezien lees ik alleen maar boeken met één pov. Ik hou niet eens van boeken met twee pov's, dus stel je voor een boek met zes verschillende pov's! Het was geweldig. Ze waren stuk voor stuk geweldig om over te lezen. Ik hield van al het bedrog, alle trucjes en alle onthullingen, the gevechten en alle terugblikken. Er is gewoon niet veel slechts wat ik kan zeggen over dit boek om eerlijk te zijn. Helemaal niets. Op naar Crooked Kingdom!

Maar stel je eens voor dat Kaz gespeld werd als Kas...

Meer recensies van ninisbooks