Teleurstellend

ninisbooks 12 december 2019
2,5⭐ sterren. Tot nu toe heb ik genoten van deze serie. Ik vond ze niet geweldig, maar wel vermakelijk. Ik hield van de sfeer, het eten, de natuur en gewoon het feit dat ik mijn hoofd even kon uitzetten tijdens het lezen.

Dit derde boek heeft me wel flink teleurgesteld. Voor mij zaten de dingen die ik juist leuk vond in de eerste twee boeken, hier niet in. Ik vind dat Jenny op een geweldig goede manier eten kan beschrijven zodat je de smaak echt kan proeven en dat ze het strand zo beschrijft dat je gelooft dat je er echt bent, maar dat gevoel had ik helemaal in dit boek. Ik vond het soms saai en ik vond alle drama te veel en onnodig. Sommige dingen vond ik al niet logisch in de eerste twee delen (zoals de relatie van Flora en Joel) maar dat leek allemaal tien keer erger in dit boek.

But does winter on Mure mean I can sleep as long as I want so long it's dark outside?

Meer recensies van ninisbooks