Achter gesloten deuren perfecte titel bij dit verhaal

omilies 12 oktober 2016
Met de Hebbanbuzz het boek van BA PARIS ontvangen, ik was blij dat ik mee mocht doen.
Jammer genoeg lukte het me niet vanwege privé omstandigheden om hier gelijk aan te beginnen.

Het boek is opgebouwd met het verleden en heden, wat bij dit boek niet vervelend of storend is. Je leerde zo Grace en Jack goed kennen, het ideale echtpaar. Jack had alles over voor Grace. Maar niets was minder waar "achter de gesloten deuren" speelde na het huwelijk, heel wat af, en Jack was niet de lieve en voorkomende man die ze ontmoet had. Grace zat echt gevangen, maar haar zusje Millie (die het syndroom van Down heeft) zag vanaf het huwelijk dat Jack niet de lieve man meer was, die ze had leren kennen.

In het begin gebeurde er niet zo veel, maar daarna wordt je meegezogen in het verhaal.
Voor een debuutthriller krijg ze 4 sterren.

Meer recensies van omilies