Viel me erg tegen

Petra Wiggers 27 augustus 2018
Het boek stond een tijdje in de top 5 van meest gelezen boeken dus dacht ik laat ik ook eens iets van Saskia Noort lezen. Het boel viel me erg tegen.
Sara, al ruim 20 jaar samen met Karel. Ze hebben twee kinderen. Sara is Karel meer dan zat. Hij rookt en drinkt teveel. Ze hebben vaak ruzie. Karel verwijt Sara dat ze zich niet volledig geeft. Er is iets mis met Sara. Sara weet precies wat dat is. In haar jonge jaren is ze aangerand. Daar durfde ze met niemand over te praten, maar daardoor draagt ze dit al haar hele leven met zich mee. Sara is een pleaser. Ze wil het iedereen naar de zin maken en daar loopt ze op een bepaald moment tegenaan. Ze gaat weg bij Karel en de kinderen. Omdat ze eet dat er iets moet gebeuren boekt ze voor een vakantie bij een goeroe op Stromboli. Een groot deel van het boek speelt zich dan ook af op Stromboli. Hier haakte ik bijna af. Vond het te lang duren en vervelend om te lezen. Ik heb het boek uitgelezen maar zal het niemand aanraaden.

Meer recensies van Petra Wiggers