Knap gedaan hoor!

Plieniemienie 06 februari 2023
Knap gedaan hoor! Dat is het eerste dat in mij opkomt na het lezen van dit boek. Ik lees het boek voor de pabo-kinderboekenclub waar ik in zit. Anders had ik het boek waarschijnlijk nooit opgepakt. Ik ben blij dat ik dat nu wel gedaan heb! Ik vind graphic novels een mooi idee, maar zelf vind ik de boeken nooit zo fijn. Ze lezen niet zo lekker en het verhaal valt mij persoonlijk vaak tegen. Bij dit boek lag het anders. Ik vind het evenwicht tussen plaatjes en tekst erg prettig. Het verhaal is erg toegankelijk en humoristisch geschreven. Er zit ook echt spanning en verrassing in verwerkt . Al met al ben ik positief verrast door dit boek. Ik zou het boek zeker aanraden aan kinderen. Vooral ook aan kinderen die het lezen van boeken misschien niet zo aantrekkelijk vinden en liever een stripboek pakken.