Kritiek is nutteloos

Promised1974land 18 januari 2020
Er is nog nooit een film , een langspeelplaat (album) , een schilderij of een boek verschenen dat IEDEREEN geweldig vond , en dat zal er ook nooit komen , omdat je bij een publiek van bijvoorbeeld 100.000 mensen uiteraard ook heel veel verschillende voorkeuren tegenkomt.
Wat jij persoonlijk GEWELDIG vindt , kan door iemand anders mogelijk niet worden gewaardeerd.
Persoonlijk heb ik echt genoten van Hilda Spruit's boek "Geestverwanten".
Natuurlijk mag ook zij er niet op rekenen dat iedereen haar boek waardeert , maar ze moet zich gewoon richten op het publiek dat haar gunstig gestemd is.
En verder zal de toekomst uitwijzen hoe het verder gaat lopen met haar loopbaan als auteur.
Ik ben in ieder geval dik tevreden met "Geestverwanten" , en ik wacht enigzins ongeduldig op het vervolg.