Niet heel boeiend

Quintyvlim 11 mei 2018
Persoonlijk vond ik het boek niet heel boeiend. Het verhaal was dat Anton erachter komt wat er nou precies gebeurde die avond, maar dat is naar mijn idee niet waar het boek over gaat. Het boek gaat over Antons leven, waarin de aanslag maar een heel klein deel speelt, terwijl de aanslag wel het interessantste deel uit zijn leven, en het boek is. Ook wordt elke situatie heel gedetailleerd beschreven en wordt er veel uitgebreide beeldspraak gebruikt, wat het verhaal laat haperen. Het verhaal boeit me simpelweg niet. Er wordt niet gefocust op waar er op gefocust moet worden om het verhaal interessant te maken, en de veel te gedetailleerde beschrijvingen zorgen ervoor dat je niet makkelijk verder leest. Ik denk dat de bedoeling heel goed is, maar de uitvoering wat minder. Het lijkt me heel onlogisch dat je niet gelijk op zoek gaat naar wat er nou precies gebeurd is die avond, en je een monument voor je ouders niet eens kan herinneren.

Meer recensies van Quintyvlim