De titel zegt het eigenlijk al: in Van tienermoeder tot zakenvrouw beschrijft auteur Tara Boxman hoe ze uit het dal van haar moeilijke jeugd geklommen is en het - tegen alle verwachting van haar omgeving in - tot succesvolle zakenvrouw heeft geschopt. Tara is directeur van het marketingbureau Miss Business en genomineerd voor Rotterdamse zakenvrouw 2020 en 2021.

Tara is opgegroeid in een gezin van Jehovah's Getuigen. Ze had moeite met de streng-religieuze kaders waarbinnen ze zich moest bewegen en alsof dat nog niet genoeg was raakte ze op haar zestiende ongepland zwanger. Tot overmaat van ramp besloten haar vriendje Gertjan en zijn ouders dat zij niets met haar en haar zwangerschap te maken wilden hebben. Het is het uitgangspunt van een rauw, open en eerlijk boek dat vlot en met veel humor en intelligentie de lange weg beschrijft die Tara heeft moeten afleggen om te komen waar ze nu is. Daarbij spaart ze niemand, ook zichzelf niet. Een must read voor iedereen die worstelt met een moeilijke jeugd, maar ook los daarvan een lekker succesverhaal. Aanrader!

Reacties op: Een prachtig debuut. Aanrader!

Van tienermoeder naar zakenvrouw - Tara Boxman