Het perfecte meisje

Rachel van der Lee 11 november 2019 Auteur
Na de aanslag op psychologe Kathleen Verlinden moet haar dochter Julie noodgedwongen alleen verder. Terwijl ze de verschrikkelijke gebeurtenissen een plaats probeert te geven, staat haar vader haar bij waar hij kan.
Wanneer Julie op een dag Kathleens antwoordapparaat beluistert, hoort ze daar onverwacht de noodkreet van een onbekende jonge vrouw. Ze lijkt de dringende hulp van Kathleen Verlinden te willen, maar ze breekt haar verhaal abrupt af en laat Julie met vele vragen achter. Julie voelt de noodzaak om deze jonge vrouw te helpen en gaat op zoek naar wie zij is. In haar zoektocht naar de waarheid botst ze op stevige obstakels. Hoe ver kan ze gaan zonder zichzelf in gevaar te brengen?

Bijna in een ruk uitgelezen. Geen enkel boek uit de serie heeft mij verveeld.
Telkens weer weet deze schrijfster je op het verkeerde been te zetten. Bij elk deel was dat aanwezig maar op geheel eigen wijze zonder daarbij in herhalingen te vallen.
En ook in deze was de dader heel lang onduidelijk en op dreigende wijze op de achtergrond aanwezig.
De uiteindelijke ontknoping er ook eentje die erg verrassend was.
De boeken zijn erg verslavend en moeilijk weg te leggen omdat je volledig meegezogen wordt in de verhalen van de verschillende personages.

Meer recensies van Rachel van der Lee