Onwijs spannend en goed!

Rachel van der Lee 22 augustus 2018 Auteur
Wat doe je als dat wat je het meest vertrouwt, je eigen leven in gevaar brengt?
Dat vraagt radiopresentatrice Christine Steinmeyer zich af als ze op kerstavond een onheilspellende brief ontvangt. Was die brief wel voor haar bestemd? De inhoud wijst maar in één richting: de afzender heeft het op Christine's leven gemunt.

Ook ex-commandant Martin Servaz ontvangt ijzingwekkende post: een envelop met een sleutel van de hotelkamer waar een jaar eerder een gruwelijke moord werd gepleegd. Is de boodschap, dat het moorden nog niet voorbij is en Servaz zijn oude werk weer moet oppakken?

Aan te raden is de andere twee delen ook te lezen, zodat je de personages kunt blijven volgen. (Een kille rilling, huivering) En houdt er rekening mee dat je je hoofd erbij houdt.
Ik houd er erg van. Personages met een behoorlijke rugzak en in dit verhaal werd ik als lezer steeds op het verkeerde been gezet. De personages worden psychologisch tegen elkaar uitgespeeld. Als ik zes sterren kon geven deed ik het. Wat een geweldig verhaal en het einde was dan ook een verrassing! Deze schrijver is beslist één van mijn favorieten geworden!

Meer recensies van Rachel van der Lee