Zuur

Rachel van der Lee 19 september 2019 Auteur
Op een avondfeest wordt Cara zonder reden aangevallen. Een bijtend zuur vreet haar gezicht weg en het meisje blijft voor het leven verminkt. Het verwerkingsproces is bijzonder zwaar, vooral als vermoedens rijzen dat Cara geen toevallig slachtoffer was. Psychologe Kathleen Verlinden begeleidt Cara bij de verwerking, maar het lijkt wel alsof ze door iets of iemand wordt tegengewerkt... Terwijl haar aandacht naar Cara gaat, wordt Kathleen ingehaald door haar eigen verleden. Zuur is de vijfde thriller met psychologe Kathleen Verlinden.

Meteen meegetrokken in dit spannende verhaal met nieuwe personages rondom de psychologe Kathleen Verlinden. Iedere keer dat je als lezer denkt degene die het gedaan heeft te kunnen aanwijzen, neemt het verhaal een verrassende wending en zet het mij op het verkeerde been. Ik vind het knap dat deze schrijfster dat in elk deel weer voor elkaar krijgt.
De schrijfstijl is heel fijn. Niet al te lange ingewikkelde zinnen waardoor het verhaal heerlijk wegleest. Het is een heel verslavende serie! Wederom heel graag gelezen!

Meer recensies van Rachel van der Lee