Liefde door scherven heen

Rachel1968 02 april 2019
Ik ben dit boek aan het lezen, maar wat is het moeilijk om het weg te leggen. Je zit er zodra je het oppakt weer direct in. Je proeft de pijn en het verdriet waar Esther en haar gezin doorheen zijn gegaan. Ze laat zien dat ze christen is, maar niet op een manier waardoor het mensen af kan schrikken die niet geloven. Het is er mooi subtiel in verwerkt en laat zo zien dat ze een bepaalde hoop in haar leven is. Ze is heel eerlijk over haar eigen rol in het verhaal en dat is iets wat ik heel moedig vind. Dit boek is zeker een aanrader als je zelf te maken hebt met een geliefde die alcoholverslaafd is of als je gewoon meer wil weten over dit onderwerp. Esther heeft een heel prettige schrijfstijl en het is duidelijk dat dit niet zomaar een verhaal is, maar waar gebeurd is.
Een uitgebreidere recensie vind je hier: https://yoo.rs/rachel/blog/boekrecensie-liefde-door-scherven-heen-1554489445.html.