Geweldig mooi verhaal!

Ramonaleest 22 september 2020
In dit verhaal maken we kennis met Lily. Zij is in het verleden ziek geweest, nu het goed met haar gaat wil ze haar dromen achterna. Ze danst graag en ze mag gaan dansen in een clip! In deze tijd ontmoet Lily ook Jim, de maker van de videoclip. Maar Lily moet niks van deze gladjakker weten.

Wederom een heerlijk Tamara verhaal. Met de nodige humor. Maar in dit verhaal worden ook wel wat zwaardere thema’s aangesneden. Lily wil liever niet dat de mensen om haar heen weten dat ze ziek is geweest en weet dit goed verborgen te houden.

Het Lily en Jim verhaal is er een zoals de meeste. De een vind de ander maar niets. Maar uiteindelijk groeit er toch iets. Een heerlijk verhaal voor de feelgoodlezer.

Maar mijn god, Tamara schreef al naar me toen ze zag dat ik dit boek van haar aan het lezen was succes. Achteraf snap ik waarom. Wauw Tamara! Petje af, wat heb je me met dit verhaal weten te raken zeg. Een must read!

Meer recensies van Ramonaleest