een boek met humor!

Ramonaleest 17 januari 2020
Ik heb enorm van dit boek genoten. Een boek met humor. Een boek met een verhaal. Een boek wat ik wilde blijven lezen.

De personages in dit boek worden goed beschreven. Ik kan me een goed beeld maken van de mensen die voorbij komen. Drew de norse man die een muur om zichzelf heen heeft gebouwd om maar niet verliefd te worden. Want in zijn ogen is verliefd worden alleen maar ellende.
Emerie Rose een vrouw die weet wat ze wilt. Die in het goede van de mens geloofd en daardoor in een oplichterstruc trapt. Hierdoor komt zij in contact met Drew. Die twee hebben meteen chemie. Ik heb vaak glimlachend naar mijn boek gekeken. Het is een boek met leuke hilarische momenten. Een boek met een goede mix van humor en het new-adult tintje.

Het verhaal laat zich heel makkelijk lezen. Er zitten geen moeilijke woorden in. De hoofdstukken zijn ook van een prettig formaat. De hoofdstukken worden per personage aangegeven. De ene keer vanuit Emerie en de andere kant vanuit Drew. Bij Drew maak je dan ook nog eens tijdsprongen. En hierdoor ontrafel je beetje bij beetje waarom hij een muurtje om zichzelf heen heeft gebouwd.

Kortom een verhaal met romantiek en de nodige dosis humor. Een heerlijk wegleesboek!

Meer recensies van Ramonaleest