you hate it or you love it

Ramonaleest 05 oktober 2019
De personages zijn goed beschreven. Je kunt je een goed beeld maken bij ze. Keira een stoere vrouw met een ijzeren wil en Mount een man die de wereld lijkt te hebben en dit ook uitstraalt. Ik vind new adult normaliter wel fijn om te lezen. Heb dan ook gesmuld van de 50tinten grijs trilogie. Maar voor mij is dit boek toch wel echt een tikkie te ver. Bij dit boek vond ik de tinten trilogie nog soft. En dan heb ik nu pas het eerste deel gelezen van deze trilogie. Begrijp me niet verkeerd, het is niet dat het verkeerd geschreven is. Maar ik vind dat er al vrij snel harde handelingen gedaan worden. En dat binnen de 2/3 dagen dat ze elkaar ‘kennen’. Ik vind dat ongeloofwaardig overkomen.

Meer recensies van Ramonaleest