wauw!!

Ramonaleest 14 november 2019
Dit boek was vanaf bladzijde 1 spannend. Het boek word vanuit Jim en Vince beschreven. Waardoor je van beide kanten een inkijk krijgt. Dit is een thriller die daadwerkelijk onder je huid kruipt. Ook ga je van heden naar verleden. Het verleden is dan vanuit Jim zijn kant, wanneer hij een herinnering krijgt van zijn leven. Ondanks dat je deze tijdsprongen maakt blijft het verhaal duidelijk.

De personages in het boek zijn goed uitgewerkt. Je hebt een goed beeld van ze. Je voelt de wanhoop bij Jim en de haat bij Vince. Dit vind ik knap gedaan door Sandra. Je maakt vriendschap en vertrouwen mee. En zelfs op sommige momenten wantrouwen.

Door de terugblikken naar het verleden krijg je een steeds beter beeld als lezer van wat er toen gebeurd is.

Tijdens verschillende momenten word je op het verkeerde been gezet, waardoor ik dacht de dader te kennen. Maar dan was er weer een nieuwe input waardoor ik mijn beeld weer moest bijstellen. Dit zorgde ervoor dat ik door wilde lezen zodat ik alle geheimen kon ontrafelen. Tot op het eind zat ik vast aan dit boek. Een plot waar je u tegen zegt, want deze had ik niet zien aankomen.

Meer recensies van Ramonaleest