Leuk verhaal vol geheimen!

Ramonaleest 20 februari 2020
Nanda heeft een vlotte schrijfstijl waardoor je vanaf het eerste woord meteen in het verhaal gezogen word. Erg prettig om te lezen.

Mooi hoe alle gezinnen in dit boek uitgewerkt worden. Van ieder persoon weet je hoe ze uitzien en hoe de karakters van diegene is. Waardoor je je soms echt als een van het gezin voelt tijdens het lezen. Alle gezinnen komen hoe dan ook met elkaar in aanraking. Overal zitten wel linkjes naar het andere gezin toe. De saamhorigheid wat naar voren komt in dit verhaal vind ik erg leuk.

Vanaf het begin wordt er spanning in dit verhaal verwerkt. En soms heb je dan een hoofdstuk tussendoor waardoor er kleine puzzelstukjes in elkaar vallen of dat er nog meer spanning aan het verhaal wordt toegevoegd.

De hoofdstukken zijn van een prettig formaat. Ieder hoofdstuk is van een ander gezin, pas op het laatste komen alle gezinnen samen in een hoofdstuk voor. Er gebeurt in ieder hoofdstuk veel en in een hoog tempo. Door de afwisseling van personen blijft het voor mij interessant om door te lezen.

Tot het eind blijft het voor mij een raadsel waar alle geheimen en leugens eindigen. Maar als dan alle puzzelstukjes in elkaar vallen dan klopt het. Heerlijk boek!

Meer recensies van Ramonaleest