Mijn tweede Wendy Brokers

Ramonaleest 13 augustus 2019
Ik heb zojuist leven met een leugen van Wendy Brokers uitgelezen.

In dit verhaal staat Sofie centraal. Zij is haar halve leven al verliefd op Jelle, een vriend van haar broer Nate. Na een dramatische gebeurtenis in hun verleden zien ze elkaar een geruime tijd niet. Totdat ze elkaar 6 jaar geleden tegen het lijf lopen en ze met elkaar in bed belanden.

Nu Sofie met een vriendin op vakantie is komt ze Jelle weer tegen. In eerste instantie wil Sofie niks met hem te maken en maakt hem dit ook duidelijk. Als ze uiteindelijk ingesneeuwd zitten en tijd mt elkaar moeten doorbrengen maken ze korte mette met het verleden.

Wat een heerlijk boek. Alle hoofdpersonen worden besproken, waardoor je een goed beeld van ze krijgt en ze ook echt gaan leven. Ik heb enorm genoten van de stukjes in de ingesneeuwde hut tussen Jelle en Sofie. Heb geregeld met een glimlach zitten lezen. Mooi hoe uiteindelijk alles samen komt en je de feelgood van deze roman ook echt van de pagina’s af voelt spatten.

Dit boek krijgt van mij 4 van de 5 sterren,

Meer recensies van Ramonaleest