geweldige thriller!

Ramonaleest 01 december 2019
Dit verhaal heeft me vanaf pagina 1 in zijn grip gehad. Je wilt blijven lezen.
De hoofdstukken worden ieder vanuit een ander perspectief getoond. Boven aan het hoofdstuk staat vanuit wie het verhaal op dat moment verteld word. Er worden flashbacks naar het verleden getoond, maar dit vult het verhaal alleen maar meer aan. Het is niet verwarrend.

Het verhaal is prettig opgebouwd. Je krijgt te lezen hoe Anouk en Sven zich ontmoet hebben. En dan beetje bij beetje kom je meer te weten over het leven van Sven. En wat dit met hem gedaan heeft.

De personages zijn mooi uitgewerkt. Je leert de personages hierdoor goed kennen. Door karakter eigenschappen zie je dat sommige zich helemaal laten beïnvloeden en alleen maar het goede zien in de mens. Waardoor je dan vaak wel oogkleppen op hebt en niet de daadwerkelijke dingen ziet.

Je blijft tot het einde van het verhaal geboeid, want hoe loopt het af? Karin zorgt voor de een na de andere verrassing waardoor dit boek me in zijn greep had.

Meer recensies van Ramonaleest