blijft spannend!

Ramonaleest 26 oktober 2019
Het boek houdt je vanaf pagina 1 in zijn greep. Het is makkelijk geschreven. De hoofdstukken zijn niet te lang. De hoofdstukken verspringen van tijd. Het ene hoofdstuk speelt zich af in het nu. En het andere hoofdstuk vertellen stuk voor stuk de laatste uren van Aurora’s leven. Ze vervloeien alle details tot elkaar en kom je op het laatst tot een mooi plot. De hoofdstukken versterken elkaar, waardoor er genoeg spanning in het verhaal zit en je door wilt lezen.
De personages worden goed uitgewerkt. Je krijgt een kijkje in het leven van de 6 destijds tieners en hun leven nu. En een kijkje in het leven van het recherche team. Waardoor het lijkt alsof je de personages echt kent.
De spanning rondom de verdwijning van Aurora maar ook die wat speelt in de levens van de tieners is voelbaar. Ik heb een paar keer gedacht nu weet ik wie het gedaan heeft, maar iedere keer werd ik op het verkeerde been gezet. Wat ik altijd wel prettig vind in een thriller. De verrassingen die tijdens een verhaal opkomen waardoor je weer een heel ander persoon gaat verdenken.

Meer recensies van Ramonaleest