Verslavende trilogie, tweede deel

RBogerd 10 juli 2019
Samenvatting
Het tweede deel begint met Mount die dertig jaar terug in de tijd is en geeft een inkijk in zijn jeugd. Hij is heel beschermend op zijn dertiende voor Hope en Destiny ook pleegkinderen en weet de eerste te behoeden voor verkrachting door de pleegvader te vermoorden.
Let op spoilers betreffende deel 1! Daarna gaat het verhaal verder waar Keira er op een nare manier erachter kwam dat haar overleden man nog leeft, dit bewerkstelligt een shock en angst omdat hij haar bedreigt. Tevens komt ze erachter dat Mount haar geheime wens is geweest en dat hij haar schuld nog hoger heeft gemaakt dan deze al was. Daardoor zet ze het op een zuipen en wordt ze te laat wakker om aan de chantage van haar levende echtgenoot toe te kunnen geven.
Het blijkt dat Mount dit al voor haar heeft opgelost en hij staat erop dat ze begint met afbetalen.
Het begint erop te lijken dat het opvalt dat hij aandacht aan Keira (bedrijf) besteed en hij wordt ervoor gewaarschuwd uit diverse bronnen. Maar niet alleen dat, hij krijgt ook tips om haar voor zich te winnen.
Dit resulteert in een onaangekondigde vliegreis om een grote wens van haar in vervulling te laten gaan. Hier kan hij zijn schild laten zakken en is een meer toegankelijke persoon voor Keira.
Quote: ’Dans met me, Lachlan. Dans met me in Dublin.’
Hij heeft nog een verrassing voor haar en deze valt erg goed bij haar.
Zodra ze terug naar Amerika reizen verandert hij weer in de ongenaakbare, arrogante Mount. Maar dan wat een frustrerend einde ….

Mijn mening
Wederom wilde ik niet stoppen met lezen, dit deel is nog beter dan de eerste. Hij gaat dieper op Lachlan Mount in en we leren een kant kennen die hem zelf verrast. Heel leuk zijn de worstelingen die hij heeft om haar anders over hem te laten denken op een positieve manier.

Conclusie
Passie, erotiek, meer diepgang en erg beeldend geschreven. En wederom een einde is zo spectaculair geschreven dat je direct door wil lezen in het volgende deel. Deze serie is heel verslavend.

Meer recensies van RBogerd