Leuke vlotte thriller maar niet heel speciaal

Rcisca 21 augustus 2019
Zeevlam

Het zei me eerst niet dus gaandeweg het boek geleerd wat het betekent.
Ik vond de cover erg mooi en heb hem dan ook gebruikt voor de zonnige zomerbingo van L.S. Amsterdam haha.

Het boek speelt zich af in scheveningen.
Ellen die elke week gezellig afspreekt met haar vriendinnengroep die zich 'Basic Instinct' noemt komt terecht in een roller coaster!
Het boek is mooi in dagen en tijdstippen opgedeeld.

In het boek wordt een lijk gevonden ( ron de herder) die zij blijkt te kennen en waar ze de avond ervoor nog mee heeft zitten borrelen.
Ties (werkzaam bij strandtent "ons") gaat samen met Cato (dochter van Ellen) op onderzoek uit..
Ellen krijgt zelf ook de nodige informatie en alles lijkt 20 jaar terug te gaan.
Waarom krijgt ze toch die videoband opgestuurd van Ron, en wat heeft dat allemaal met de moord op Ron te maken?
Langzaam maar zeker wordt het dus allemaal duidelijk, mede door het onderzoek van Ties en Cato, die de videoband wel helemaal tot het einde hebben gekeken. ( tot hun afgrijzing)

Ik vond het vlot geschreven.
Je bent er zo doorheen, maar niet heel speciaal.

Meer recensies van Rcisca