De elite

Rebecca 08 april 2018
Na het lezen van de selectie was ik blij dat jet verhaal verder ging. Wat is het spannend wat begon met 35 meisjes is teruggebracht naar 6. De strijd om Maxons hart word steeds meedogelozer. Hoe dichter America bij de kroon komt, hoe meer ze worstelt om erachter te komen naar wie haar hart uitgaat.

Elk moment dat ze bij Maxon is, is als een sprookje vol romantiek. Maar zodra ze haar eerste liefde Aspen de wacht ziet houden rond het paleis, word ze overspoeld door herinneringen aan een leven die ze van plan waren samen te gaan bouwen. Ze word verscheurd door deze twee toekomsten. America's kans om te kiezen dreigt door haar vingers te glippen.

Ook de elite is weer van begin tot eind spannend en is een goed vervolg op deel 1. Soms heb je zin om te huilen, te s schreeuwen of gewoon het boek door de kamer te gooien als het niet gaat zoals je hoopt. Ook komt de romantiek erg goed tot zijn recht. Op naar deel 3.

Meer recensies van Rebecca