Goed laatste deel

Rebecca 10 januari 2018
Alweer het laatste deel van de dimily serie, en ook dit boek is weer zo mooi. Een geweldige serie van een geweldige schrijfster. Jammer dat het verhaal hier eindigt. Al is het een goed open einde die nu nog alle kanten op kan. Blijft hun liefde? Krijgen ze kinderen? Waar zijn ze over 10 jaar? Met dit einde kan er nog van alles gebeuren. Dat je zelf kunt invullen. Ben nu heel benieuwd geworden naar haar nieuwe boek. Ik denk dat die net zo goed gaat worden.

Een jaar naar de break is Eden nog steeds woest op Tyler omdat hij haar zo abrupt heeft achtergelaten. Nu probeert ze haar normale leven weer op te pakken in Chicago. In de zomervakantie gaat ze terug naar Santa Monica maar ze is niet de enigste met dit plan.

Tyler is wel de laatste persoon die ze nodig heeft. Toch komt hij weer in haar leven. Wat heeft hij de afgelopen tijd gedaan? Is ze wel echt over hem heen? Komt het goed tussen hun?

Meer recensies van Rebecca