Aangrijpend

Rebecca 19 november 2017
Puck woont samen met haar moeder in Rotterdam. Als haar moeder een nieuwe vriend krijgt verhuizen ze naar een villa, omdat de vriend van de moeder van Puck daar woont. Het lijkt allemaal een sprookje, nieuwe kleding, heel veel speelgoed en nog veel meer. De man die door Puck ome meneer word genoemt ontfermt zich over het meisje. Hij wast drie keer per week haar haar en ze maken lange tochten in zijn auto.

Het is een goed boek, spannend en aangrijpend. Het laat je niet meer los na het lezen wil je Puck beschermen en nooit meer alleen laten. Een waargebeurd verhaal dat hartverwarmend maar ook hartverscheurend is.

Het is een boeiend en heftig boek. Ik lees vaker waargebeurde verhalen maar nog geen een is er zo geschreven als deze.

Meer recensies van Rebecca