wennen

Rebecca 16 augustus 2019
de zombie jagers krijgen weer te maken met Anima. dat maakt dat ze moeten samenwerken met Camilla maar daar hebben ze geen zin in, toch zal het moeten om eens en voor altijd van ze af te komen.

ik moest wennen dat het verhaal niet meer door de ogen van Ali en Cole werd bekeken dat is juist wat me erg aansprak in het verhaal wat ik dus ook erg jammer vond. maar dat neemt niet weg dat ook het vierde deel erg goed is geschreven en mooi past bij de andere delen. zombie party het vierde deel uit the white rabbit cronicles.

het was er even inkomen omdat niet Ali en Cole in de hoofdrol zitten maar Frostiy en Camilla. je hebt het oude en vertrouwde maar ook het nieuwe inzichten. nu krijg je wat extra achtergrond informatie van de rest en ga je van iedereen houden. wat erg mooi is is de interactie tussen Camilla en Frosty.

Meer recensies van Rebecca