Lekker

richard clarisse 20 april 2021
Wat een verhaal. Ik heb hier enorm van genoten. Het gruwelijke is aan mij wel besteed en geloof me, daar zit genoeg van in dit boek.
De vergelijking met 'De Schreeuw van het Lam "van Thomas Harris dringt zich hier op.
En dat is voor mij niet bepaald negatief.
Het spel tussen Guus en Buchenwald lijkt veel op Hannibal Lecter en Clarice Starling uit eerder genoemd boek van Thomas Harris.
Het verhaal heeft korte hoofdstukken en wordt verteld vanuit het perspectief van drie hoofdrolspelers. Er zit behoorlijk veel vaart in het verhaal maar de laatste 50 pagina's vlogen echt uit de bocht. PURE HORROR!!!!.....nogmaals, ik hou ervan alhoewel daardoor bepaalde plotwendingen bepaald niet geloofwaardig aandeden.
Rest mij nog wel te zeggen dat dit inderdaad een vervolg is maar in tegenstelling tot "Zij die Zwijgt "van Samantha Stroombergen was dat voor mij geen probleem.

Meer recensies van richard clarisse