Wat een droom van een boek!

Robert Bijman 11 september 2017 Auteur
Dit is het eerste boek dat ik lees van J. Sharpe. En het is meteen een knaller. Wat heeft hij een fantastisch boek geschreven zeg. Het boeide me van begin tot einde. Het was spannend, intrigerend, razendsnel en toen ik dacht dat ik eindelijk wist wat er met de hoofdpersoon aan de hand was sloeg het verhaal weer een hele andere weg in. Inderdaad een mind fucker eerste klas. Ik kon het boek niet wegleggen, want ik wilde weten wat er met de hoofdpersoon aan de hand was. Ik verslond het in een weekend. Als dat gebeurt dan is het in mijn ogen een top boek. Grappig dat het voelde alsof het verhaal in Amerika afspeelde. Ondanks dat hij Nederlandse plaatsen noemde. Het verhaal had een sterk Stephen King gehalte. Een echte aanrader.

Meer recensies van Robert Bijman