goede thriller met interessante ingredienten

Sabine martinez 11 november 2019
Tom en amber, een succesvol koppel met een net zo succesvol coachingbedrijf. omdat het koppel zelf geen kinderen kan krijgen besluiten ze Kirsten, een studente van de mindset academy als draagmoeder te vragen.Het koppel kan hun geluk niet op als Kirsten dit voor hun wilt doen.
alles loopt op rolletjes en hun dochter Emma wordt geboren.....maar dan is de dag na de bevalling Kirsten verdwenen, met Emma ! de zoektocht naar de twee brengt veel vragen met zich mee. waarom zijn ze weg, waar zijn ze heen en wie weet er meer van.

het boek begint meteen in het ziekenhuis. amber en tom komen Kirsten en de baby ophalen en deze zijn spoorloos verdwenen, de paniek slaat toe.
je zit meteen in het verhaal en gist mee wat er in godsnaam gebeurt kan zijn. de zoektocht begint.
het boek wordt vanuit meerdere personages in het boek verteld wat ikzelf erg prettig vind en de hoofstukken elkaar snel opvolgen. daardoor leest het heel vlot.
de schrijfstijl is luchtig en gemakkelijk te begrijpen.
het verhaal heeft zeker een paar interessante twists erin.
er komen verschillende themas aan bod, zoals onvruchtbaarheid, mensenhandel, drugs.

minpuntje vond ik soms de woordkeuze en de aanloop naar de spanning duurde me net iets te lang.

al met al een goede thriller met interessante ingredienten en een sterk plot !

Meer recensies van Sabine martinez