Recensie Haar naam was Sarah

Sabine Mulder 15 november 2008
Er waren zulke goeie recensies over dit boek dat ik zeer benieuwd was geworden. Dat het onderwerp de razzia van Parijs was leek me erg interresant. En ik moet zeggen dat het mij een beetje tegenviel. Nou, tegenvallen is een groot woord, maar ik denk dat dit komt omdat je alleen maar goede recensies leest, en iedereen 5/5 duimpjes geeft dat je je er misschien nóg meer van verwacht. Ik vond de eerste helft van het boek prachtig, de afwisseling van het heden en het verleden. Maar ik vond het erg jammer dat de tweede helft van het boek de verhaallijn van het verleden er niet meer was. Ik had graag gezien dat het verhaal van 1942 tot het eind van het boek was doorgegaan, maar helaas. Het is een mooi boek, maar ik had er toch iets meer van verwacht, geen top 10-er voor mij, maar toch zeker wél een aanrader!

Meer recensies van Sabine Mulder