Prachtig geïllustreerd en superinteressant!

samanthasboekenhoekje 07 augustus 2019
Het boek vertelt het leven van de jonge koningin Victoria, waarbij er veelvuldig gebruik wordt gemaakt van foto's, prenten, brieven, dagboekfragmenten.... Het was super om op zo'n originele maar echte manier kennis te maken met een geromantiseerd persoon als Victoria. Mijn enige feedback is dat ik graag nog verder wilde lezen: wat gebeurt er nog in het leven van de koningin nadat het boek stopt? Het had met andere woorden nog veel langer gemogen.
Ook vond ik het fijn dat er informatie werd gegeven over het normale leven in het Verenigd Koninkrijk. Zo kom je niet alleen iets te weten over het leven aan het hof, maar je krijgt een totaalbeeld over het leven uit die tijd. Zo interessant!

Meer recensies van samanthasboekenhoekje