Een hele lange aflevering van Downton Abbey?

30 mei 2014

Ik heb er bewust 6 dagen over gedaan om dit boek te lezen, normaliter zou ik het in amper 2 dagen uitlezen, maar ik wilde het rekken, genieten, nog niet weten hoe het eindigde en mijn gedachten de ruimte geven om het boek totaal in mij op te nemen. Dat is gelukt en hoe!

Ik heb intens genoten van dit boek, ik waande mij op de set van Pride and Prejudice, alles is zo levendig en beeldend geschreven dat je de personages (Sarah met haar bonnet, James met zijn halsdoek) en omgeving voor je ziet.

Het grootste gedeelte van dit boek gaat over Sarah maar ergens in het midden van het boek heeft Jo Baker het verhaal over de achtergrond van James verwerkt, daar zit ook het geheim van mevrouw Hill in verweven en dit heeft Jo Baker op een werkelijk magnifieke manier gedaan. Wat ik verder heel fijn vond is dat het boek een echt einde heeft, het verhaal wordt afgesloten.

Lees verder op mijn boekenblog: klik

Meer recensies van