Nachtelijke ontmoeting
Sylvia Day schrijft al jaren prachtige romans, ze is zelfs een bestsellerauteur. Ik moet wel toegeven dat ik nog nooit iets had gelezen van haar boeken. Ze schrijft ook onder andere pseudoniemen prachtige boeken. Toen ik dit weetje las op de cover van één van haar boeken, wou ik heel graag een boek van haar lezen. Dus koos ik al snel voor een new adult roman, nachtelijke ontmoeting.

Het verhaal:
In de schemerwereld tussen slapen en waken leveren de beschermers van de dromen een strijd met de nachtmerries. Kapitein Aiden Cross is een held in het vervullen van erotische dromen maar ook als het gaat om het doden van de vijand.

Maar dan word Aiden verliefd. Plots staat hij voor de deur van Lyssa. Dit is natuurlijk ook een schok voor haar. Hij brengt haar in gevaar maar ook zich zelf. Zal het hem lukken om haar te redden en zichzelf?

Wat vond ik zelf van het boek?
Het eerste hoofdstuk vond ik eigenlijk niet zo erg spannend. Aiden kwam over als een dominante man met blauwe ogen. De twee werelden van de beschermers, nachtmerries en de dromers vond ik wel een beetje apart. Het was vooral even wennen maar na een paar hoofdstukken word je deze schrijfstijl gewoon. Het verwoestende einde maakte heel veel goed, waardoor je gaat verlangen naar het vervolg van dit boek.

De sexy beschermers of nachtmerries?
De sexy beschermers zie je al snel voor je, knappe mannen met mooie ogen die je droom binnen wandelen. Maar ik had nooit gedacht dat ze ook moesten vechten tegen nachtmerries. Aiden die verliefd wordt op Lyssa en dan gebeuren de grappigste, gênantste situaties. Maar daar voor moet je echt even het boek lezen.

Conclusie: 3 hartjes. ❤❤❤
Nachtelijke ontmoeting is een boek dat je kwelt, prikkelt en doet verlangen naar meer. Het boek is een aanrader maar de verschillende werelden maken het soms een beetje verwarrend daardoor geef ik dit boek maar 3 hartjes.

Reacties op: Nachtelijke ontmoeting met sexy beschermers

Nachtelijke ontmoeting & Nachtelijk vuur (2-in-1) - Sylvia Day