Oragayn: Een uniek verhaal over magische wezens.

Sanleest 09 november 2019
Rhymus is al vanaf zijn 16e in het leger gegaan. Hij is sergeant van de koninklijke garde. Een elite dat vooral misdaden en bescherming biedt aan anderen. Op een moment staan zijn ouders voor zijn neus. Ze hebben zijn hulp nodig en hij beseft dan ook dat ze echt wanhopig zijn. Kan Ryhmus zijn ouders helpen en het verleden loslaten?

Mijn mening over het boek:
Fréyutan, een magische wereld vol elfen, vampieren, magiërs en nog andere magische wezens. Het verhaal begint al snel met Rhymus zijn ouders die hem staan op te wachten in het paleis. Vanaf daar begint het boek al enorm mysterieus en spannend. Door heel het verhaal maken alle personages iets mee. Op een gegeven moment hebben ze een geheime missie van de koningin. Toen werd het verhaal nog spannender dan het al was. Ik ging dan ook helemaal op in het verhaal. Op het einde word dit boek nog spannender, gedurfder en enorm gefascineerd door de vele personages.

Een boek vol magische wezens met een prachtige boodschap er in verwerkt. Elfen, vampieren, magiërs en andere wezens die perfect samen kunnen leven in 1 wereld. Dat vond ik echt apart om te lezen.

Mijn favoriete personage:
Deze keer kan ik echt geen favoriet personage uit kiezen. Zo heb je al snel een klik met Aaron een magiër. Hij had zoveel dingen meegemaakt en toch bewonderde ik hem om zijn moed. Rymus zelf is trouwens een heel pittig personage. Hij is iemand die je nooit op angst kan betrappen. Hij durft wat meer dan de rest van de garde leden. Alle personages voerden mij mee door het verhaal.

De schrijfstijl
Het boek leest enorm vlotjes, geen lange zinnen, de magische wezens worden krachtig omschreven in het verhaal. De schrijfster Ninja heeft een prachtige schrijfstijl waardoor je onmiddellijk mee zit in het verhaal.

Conclusie:
Ik geef niet altijd een fantasie roman vijf sterren maar dit boek verdiende het echt. Dit boek is een uniek verhaal, mysterieus, fascinerend en gedurfd. Kortom een aanrader als je echt iets unieks wilt lezen over magische wezens die perfect samen kunnen leven.

Meer recensies van Sanleest