Een fascinerende familievakantie

Sanne 06 juli 2021
Een grote familie brengt de vakantie door in een zomerhuis aan zee. Één tiener observeert de andere gezinsleden terwijl ze drinken, spelletjes spelen en een bruiloft plannen. Alles is rustig, totdat de Godden broers arriveren: de onweerstaanbare Kit en stille Hugo. De normale vakantie krijgt ineens een compleet andere wending…

Het hele verhaal is geschreven vanuit de ik-persoon van één van de tieners. Hoewel je als lezer de hele familie goed leert kennen, blijft de hoofdpersoon ongrijpbaar. Rosoff geeft er geen naam of geslacht aan, waardoor je maar blijft nadenken of het nou een jongen of meisje is. Ik weet het nog steeds niet, maar eigenlijk maakt dit ook helemaal niet uit!
De hoofdstukken zijn genummerd en lekker kort. De zinnen zijn vlot en fijn geschreven en je leest het verhaal in sneltreinvaart uit.
Het boek bevat alles wat een typische familievakantie heeft: drama, humor en liefde. Het verveelde me geen moment en het eind was een complete verrassing!

Een fascinerend verhaal over familie waar je nog lang over na blijft denken.

Meer recensies van Sanne