Dag 21

16 maart 2016
Korte inhoud: Het is 21 dagen geleden dat de 100 de Aarde bereikt hebben. Ze dachten dat ze de enige mensen op deze planeet waren, maar niets is minder waar. Er zijn nakomelingen van mensen die de grote ramp overleefd hebben en sommige van deze bewoners hebben het er niet op dat de nieuwe groep kolonisten in hun territorium terecht gekomen zijn. Terwijl Well's de groep probeert samen te houden, gaan Clark en Bellamy op zoek naar de bewoners die de ramp overleeft hebben en zoeken naar Bellamy's zus.
Mijn review: Ik had een aantal hoofdstukken nodig om opnieuw in het verhaal te komen, deel 1 heb ik al een hele tijd geleden gelezen, maar eens ik de draad terug opgepakt had, was ik weer helemaal mee in survival mode die het verhaal nastreeft :-) De auteur heeft het verhaal opnieuw mooi opgebouwd rond enkele hoofdrol personages en hun emoties weer uitstekend naar voren laten komen. Overleven ... verliefd worden ... kwaad worden ... je verraden voelen ... vrienden zien sterven ... kortom alles komt aan bod..

Meer recensies van