Vlot lezend vervolg

15 april 2016
Josh, Sophie en Flamel vluchten naar Parijs. Perenell wordt nog steeds gevangen gehouden op Alcatraz. Sophie leert het tweede magische element: vuurmagie maar ondertussen nemen de spanningen tussen Sophie en de jaloerse Josh almaar toe.
Dit tweede deel was voor mij een goed vervolg op het eerste deel, waarin Sophie met haar krachten leert omgaan maar ook in tweestrijd zit met haar broer die niemand lijkt te vertrouwen en jaloers is op haar krachten. Ondanks dat alles gaan ze toch samen de strijd aan tegen Dee en Machiavelli. Het verhaal is heel goed opgebouwd en brengt de spanning geleidelijk aan naar het hoogtepunt van dit boek. Slagen Sophie en Josh in hun opzet? Kunnen ze Dee en Machiavelli tegenhouden? Worden Josh's krachten gewekt? Ontsnapt Perenell? Wie zijn hun bondgenoten en wie hun vijanden?

Meer recensies van