Duister randje

Bestselling auteur Tijan kennen Nederlandse lezers al van Cole. Met Shay (Ik haat dat ik van je hou) worden hele andere, opmerkelijk gevoelige onderwerpen aangesneden. Een personage met een duister randje, een sinister sfeertje en geheimen zijn de ingrediënten van dit verhaal. Een verhaal dat vooral met name aan het einde moeilijk weg te leggen is. Een bepaalde spanning aan het einde zorgt voor een nog ongekende ervaring bij de lezers en wanneer dit weer evengoed wegebt, komt er nog een belangrijk dingetje om de hoek kijken zodat het verhaal vervolgens snel afgewikkeld kan worden. Opkomen voor jezelf is ook iets dat een belangrijk element voor het verhaal vormt. Het is een boek met een absoluut eigenaardige insteek en zeker niet minder de moeite van het lezen waard.

Meer recensies van Saskia Boree - SJM Schrijft