Een vlot lezende thriller

Severine 27 oktober 2019
"Wrede onschuld” is het debuutboek van Marianne Swinkels. Een vlot lezende thriller vol spanning, met een bovennatuurlijk tintje. Ze bracht het boek in eigen beheer uit.

De plot van “Wrede onschuld” zit goed in elkaar, waarbij je als lezer beetje bij beetje de waarheid achter de aanvallen ontdekt. De grootste verhaallijn draait dan ook rond het leven van Marijke en de gebeurtenissen nadat ze haar geheim aan haar man verteld. De aanval, verblijf in het ziekenhuis, aanval op haar vriendin,… Ook het politieonderzoek wordt goed in beeld gebracht. Naast al het geweld zijn ook de verschillende emoties goed verwerkt.

Lees mijn volledige recensie hier:

Meer recensies van Severine